Zacznijmy od raportów i planów strategicznych rządu do 2030 roku, na pewno znajdziemy w nich odpowiedź dlaczego uczyć stosując technologie informacyjno-komunikacyjne.
Zapoznajmy się z kompetencjami kluczowymi w procesie uczenia się przez całe życie w zaleceniach Parlamentu Europejskiego z dnia 18 grudnia 2006 r.i szczególnie z czwartą z wymienionych kompetencji informatyczną (na końcu strony).
Społeczeństwo informacyjne - mit czy szansa dla Polski? - wystąpienie Grażyny Gregorczyk z marca 2009 r.
Jak będzie (może wyglądać) rzeczywistość szkolna w roku 2030?
VIDEO
Jak będzie wyglądała rzeczywistość szkolna w 2030 roku? Biorąc pod uwagę postęp technologiczny, czy jesteśmy w stanie prognozować, jak będzie wyglądało środowisko szkolne za dwie dekady? Niniejsza prezentacja jest próbą odpowiedzi na te pytania. Opracowanie przygotowane zostało przez Marcina Polaka w oparciu o dostępne raporty, badania i analizy dotyczące najważniejszych trendów rozwojowych edukacji na świecie i w Polsce.
Czy wiesz że , polski remix (sprzed wielu lat, ale warto się nad nim chwilę zastanowić, nawet jak wiele danych jest już nieaktualnych...)
VIDEO
Pedagog XXI w .
ogólne rozważania z których samodzielnie można wysnuć argumenty dlaczego TIK mają być obecne w edukacji.
VIDEO
<p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><p><br><br>Te</p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p></p>
Technologie przyszłości według Microsoft ; może będzie inaczej, ale tu widać, że jakakolwiek jest ta technologia, jest wszędzie obecna w naszym życiu.
VIDEO
Organizm cybernetyczny według Kevina Warwicka; przeszłość, teraźniejszość, przyszłość?
VIDEO